Startsida

Välkommen till Säters partiförenings hemsida!

Vi hoppas på att det skall vara en levande hemsida med såväl information om vad Vänsterpartiet står för som med information om vad som händer i Säter och med möjlighet till dialog mellan alla oss som intresserar oss för samhällsfrågor, på riks- eller lokalnivå. Förhoppningsvis underlättar det också för våra möjligheter att ha dialog mellan varandra, parlamentariska företrädare, föreningsaktiva, sympatisörer eller nyfikna.

Alla partier i Säter behöver bli fler aktiva. De som är aktiva behöver i dialog med andra inspiration. Mycket mer behövs för en  levande demokrati och för att vi skall kunna slå vakt om de grundläggande värden som vi tycker är viktiga i ett samhälle.

Du behövs! Kom med! Låt oss såväl bygga nytt som bygga om och förvalta det samhälle vi önskar och som vi ärvt av våra äldre och lånar av våra barn!

Kom med i Vänsterpartiet!

Det går att förändra världen om man vill. Fast knappast ensam. Ska det bli ordentligt gjort måste vi göra det tillsammans. Vänsterpartiet behöver fler medlemmar, fyll i formuläret nedan så skickar vi så snart som möjligt mer information och ett inbetalningskort.

Som medlem i Vänsterpartiet får du:

-Inbjudningar till kurser seminariet och studiecirklar

-Tidningen Röd Press

-Möjlighet att direkt påverka Vänsterpartiets politik

-Möjlighet att aktivt arbeta för en rödgrön valseger i valet 2018

Den ordinarie medlemsavgiften är 300 kr per år, med möjlighet för avgiftsreducering ifall du har låg inkomst som pensionär, arbetslös eller student

Första året som medlem i Vänsterpartiet betalar du endast 100 kr.

För medlemsansökan i Vänsterpartiet: http://www.vansterpartiet.se/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=829

För medlemskap i Ung Vänster: http://www.ungvanster.se/template/sida/?pageID=164

För medlemskap i Vänsterns Studentförbund, skicka ett mejl till: forbundssekreterareVSF@hotmail.com

Ta även kontakt med din lokala partiförening i Säter. Du behövs!

Telefon: Fia Wikström 0225-501 80

E-mail: fia.wikstrom@telia.com